torstai 1. maaliskuuta 2012

Metsään menee...

Koko viikko on mennyt ihan pieleen. En ole saanut mitään aikaan ja olen myös sortunut syömään kaikenlaista. Kaupassa en pääse ruokien ohi, koska ajattelen, että en enää KOSKAAN saa syödä tuota ruokaa ja päädyn ostamaan ja syömään kaikenlaista. Paino ei siis ole vieläkään laskenut, ei tosin onneksi noussutkaan. 

Kevätahdistus sen sijaan on taas alkanut, minulla on todella huono olo, henkisesti ja fyysisesti. Ahdistaa ihan hirveästi ja minulla on levoton olo ja pää särkee koko ajan. Tarvitsisin jotain tekemistä, kun olen koko ajan neljän seinän sisällä ja ajatukset alkaa pyörimään päässäni uudelleen ja uudelleen, se tekee minut hulluksi! Joten lähden sitten edes kaupungille ja siellä päädyn kauppaan ja se vain pahentaa asiaa. Voisin kirkua ahdistuksesta ja turhautumisesta! 

ENE täytyisi saada taas aloitettua ja nyt myös pysyä sillä, muuten en tiedä, mitä tästä seuraa. :/

7 kommenttia:

  1. Liikunta auttaisi tuohon ahdistukseen. Lähde kävelemään. Oikeasti! Alkuun siihen pitää pakottaa itsensä, mutta kun kunto nousee niin siihen tulee aivan himo. Ja se kunto varmasti nousee.

    Tee niinkuin kilpikonna, työnnä pää pihalle ja lähde liikkeelle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmaan auttaisi, mutta en halua mennä ulos, koska siellä on kevät ja mihinkään sisäliikuntapaikkaan en kehtaa mennä. Täytyisi varmaan oppia tekemään jotain kotona. Tai sitten vain pakottaa itsensä kävelemään. Viime vuonna tähän aikaan kävelin aika paljon, vaikka maaliskuu onkin hirvein kuukausi vuodesta, ehkä saisin aloitettua kävelyn nytkin. :)

      Poista
    2. Mikä leikkaus sulla on tulossa? :)

      Poista
    3. Moi! Minulle tehdään sleeve-leikkaus eli siinä pienennetään mahalaukkua, eikä kosketa ohutsuoleen tai tehdä mitään ohitusta. En olisi muun tyyppiseen leikkaukseen suostunutkaan, joten onneksi minulle pystytään tekemään tämä vaihtoehto.

      Tervetuloa lukijaksi! :)

      Poista
  2. tiedän miltä se tuntuu.... niin tekis kaupassa mieli kaikkea.

    VastaaPoista
  3. Kuulosta jännältä! Ilmoita sit että miten meni jne :) Onko tommoset leikkaukset kalliit? ja teetkö sen suomessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tulen sitten kertomaan, jos vain olen hengissä. :) Kunnalle koko homma tulee maksamaan kaikenkaikkiaan noin 12 000 euroa. Minulle se tulee maksamaan suurinpiirtein pari sataa, poliklinikkamaksuina ja sairaalamaksuina. Ihan Suomessa leikataan.

      Poista