torstai 17. toukokuuta 2012

The versatile blogger award

Tallis antoi minulle haasteen, kiitos siitä! :)

(Kuvan lisään, jos se joskus onnistuu... :/ )

Haasteen sääntöinä on:

1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

 Viisitoista... No tuota nimetäänpä nyt sitten vaikka (yritän keksiä niitä, joilla ei olisi vielä ollut): Hepa, Jenni, Vilukissa, Ninnika, Kuulantyöntäjä Kaunosielu, Manta, Emi, Annika, Maria ja Kiiperi. Siinä on nyt vain kymmenen, mutta saa riittää tällä kertaa. 

7 faktaa; (Olen jo kertonut niin paljon itsestäni, etten tiedä keksinkö mitään mielenkiintoista). Hmm...


1. Kananmunat inhottavat minua. En voisi ikinä laittaa suuhuni kaupasta ostettua kananmunaa, mutta jopa äitini kanalan munat inhottavat minua, vaikka tiedän, mitä kanat syövät ja että heillä on loistavat elinolot. Pidän kananmunan mausta, mutta en useinkaan syö sitä, koska minua inhottaa jokin ajatuksessa kananmunien syömisestä. 

2. Minä pelkään, että alan jonain päivänä pitämään liikunnasta. Minulla on aivan hirveän huono mielikuva liikunnallisista ihmisistä ja pelkään, että jos pitäisin liikunnasta, muuttuisin heidän kaltaisekseen. Ehkä se on sattumaa, mutta en ole koskaan tavannut todella liikunnallista ihmistä, joka ei olisi ylimielinen, pitäisi itseään muita parempana ja olisi huumorintajuton ja nipo. 

3. Edelliseen liittyen; minä oletan ylipainoisen ihmisen olevan todennäköisemmin mukava ihminen kuin laihan. Samoin oletan ruman naisen olevan mukavampi kuin kauniin. Joskus olen oikeassa, joskus en. 

4. En voisi koskaan olla onnellinen ilman lemmikkiä. Minä tarvitsen jonkun, josta pitää huolta ja jota helliä. 

5. Minulla on suhteellisen paha sitoutumiskammo, en halua sitoutua mihinkään edes vuodeksi. Jo nettiyhteyden hankkiminen kammottaa minua, vaikka nykyinen yhteyteni on aivan surkea. Minun täytyy tietää, että voin tarvittaessa vain lähteä tai muuttaa elämääni, vaikka en niin oikeasti tekisikään. 

6. En ole koskaan elämässäni keittänyt kahvia kahvinkeittimellä, en varmaan edes osaisi. Äitini on fanaattinen kahvinkeitinten vastustaja ja itsellänikin on vain pressopannu. 

7. Minulla on tapana jutella ääneen lemmikeilleni. Ja puhua usein lemmikeistäni, vaikka yritän kovasti päästä eroon siitä tavasta. 



5 kommenttia:

  1. Sulle on haaste blogissani:

    http://projekti20kg.blogspot.com/2012/05/kysymyksia-ja-vastauksia.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Pitääkin vastailla heti. :) Ja sinulle myös on tässä yläpuolella haaste, kuten varmaan jo huomasitkin.

      Poista
  2. Voi.. Keksisinköhän mä mitään mielenkiintoista kerrottavaa itsestäni :D

    VastaaPoista
  3. Tää on kyllä aikas haastava, että katsotaan milloin saan kriteerit kasaan, kiitos kuitenkin.

    VastaaPoista