maanantai 30. heinäkuuta 2012

Liebster Award


Sain Sallamarilta tunnustuksen, kiitos siitä! :)

Rules of the Liebster Award
1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the questions the tagger ( the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate) and create 11 questions for them to answer. Then they must go to their pages and let them know they were nominated! There are no tag backs!

11 Faktaa minusta…
…inhoan stand up –komiikkaa, poikkeuksena Jimmy Carr, jonka törkeä huumori on juuri sellaista, joka saa minut aina nauramaan.
…olen vannoutunut iltasuihkun kannattaja, haluan mennä puhtaana nukkumaan. Olen käynyt aamusuihkussa elämäni aikana ehkä kymmenisen kertaa ja silloinkin siihen on ollut joku erityinen syy.
…rakastan pinkkiä. Vaatteissa, tavaroissa, kaikessa…
…minussa asuu pieni pyromaani(ja pieni lehmä). En tuhoa mitään, mutta olen aina pitänyt tulesta vähän enemmän kuin olisi normaalia.
…pidän kielistä ja kirjoittamisesta.
…pidän kovasti korttipeleistä ja olen niissä todella hyvä.
…olen toivoton jahkailija ja surkea tekemään päätöksiä. Uuden kissanvessan osto kesti melkein neljä kuukautta, koska en osannut päättää minkälaisen ostaisin. Lopulta pyysin äitini valitsemaan.
…en koskaan käytä kolikoita, vaan laitan ne possupankkiin. Minulla on kaikille erikokoisille kolikoille omat possunsa.
…tykkään Coldplayn lauluista, mutta en Coldplaysta. (Tuli mieleen tuon aiemman haasteen musiikkikysymyksestä)
…minulle esineiden ulkonäkö on tärkeä. Vaikka kuinka paljon tarvitsisin jotain, en osta sitä ennen kuin löydän muotoilultaan kauniin version.
…näiden faktojen keksimiseen kului useampi tunti…

Kysymykset:
1: mikä oli lapsuuden lempi lelusi nimi?
Lempileluni oli sellainen Mon Ami(e?) – apina, mutta en muista, että sillä olisi ollut mitään erityistä nimeä.
 2: suosikki esineesi?
Minulla on vanha koristeellinen puurasia, joka on kovin kaunis.
 3: kuunteletko radiota? jos kyllä niin mitä kanavaa
En, vihaan radiota! En voi sietää sitä epämääräistä hölötystä, mitä radiosta tulee.
 4: millaiset on lempi kenkäsi?
Minulle kengät ovat ongelma, koska minulla on niin leveät jalat, ettei oikein mitkään sovi jalkaan, joten minä ostan kengät, jos ne sopivat, en siksi, että pitäisin niistä. Mutta minulla on kyllä yhdet aivan ihanat pinkki-valkoiset lenkkarit, joita olen raaskinut käyttää yhden kerran, koska ne ovat niin kauniit, että pelkään niiden likaantuvan.
 5: suosikki näyttelijäsi?
No, minulla on melkoinen obs- …tuota, kiinnostus Robert Downeyta kohtaan, mutta ei minulla ole aavistustakaan osaako hän näytellä, hän on aivan liian hyvännäköinen, että ehtisin miettiä hänen mahdollista lahjakkuuttaan. Mutta vaikutuksen ihan lahjoillaan ovat tehneet ainakin Anthony Hopkins ja Judi Dench.
 6: uskotko elämään kuoleman jälkeen?
En usko.
 7: montako lusikkaa omistat?
Hmmm… No minulla on sellainen perus ruokailuvälinesarja, johon taitaa kuulua kuusi ruokalusikkaa ja yksi muumi pikkulusikka ja olisiko neljä tavallista pikkulusikkaa. Eli 11.
 8: miten päädyit bloggariksi?
Aika tavalla hetken mielijohteesta, kai. Lueskelin joitain laihdutusblogeja ja ajattelin kokeilla. Silloin aluksi ajattelin, ettei kukaan koskaan lukisi blogiani, muistan, kun odotin, että kävijälaskuri näyttäisi edes yhden kävijän! :D Mutta tykästyin bloggaamiseen kovasti ja niinpä minulla edelleen on blogi.
 9: mikä on mieluisin kahvilasi rauhalliselle iltapäiväkahvi/tee hetkelle?
Nyt aloin miettimään, että olenko koskaan elämässäni käynyt kahvilassa… Jos ei jotain koulujen kahviloita ja vastaavia lasketa, niin enpä ole tainnut.
 10: milloin viimeksi luistelit ja kenen kanssa?
Siitä on varmaankin niin kauan, että joskus 90-luvun loppupuolella opetin serkkuni poikaa luistelemaan. Haluaisin kyllä luistella, mutta en koskaan käytännössä luistele!
 11: milloin viimeksi nauroit niin että vatsaan koski?
Itse asiassa nauran paljon, minulla on hyvin lapsellinen huumorintaju, joten nauran välillä niin typerille jutuille. Viimeksi minua nauratti, kun yksi ilta tuli tv:stä joku mikälie komediasarja, jossa oli muka dokumentti, jossa hyväosaiselta yksityiskoulua käyvältä brittinuorelta kysyttiin, mikä on hänen toiveammattinsa, johon hän vastasi ”Haluan astronautiksi. Koska olen aina pitänyt hevosista”. Minusta se oli hulvatonta, naureskelin sille pari päivää. :D

Ja nimetyiltä kysyn;
1. Mikä herkku tai ruoka on suurin kompastuskivesi laihduttaessasi?
2. Mikä on suosikkielokuvasi ja miksi?
3. Millaisesta musiikista pidät? Onko sinulla joku ihan ehdoton suosikki? Lempilaulusi?
4. Uskotko romanttiseen rakkauteen vai pidätkö ns. rakkautta vain luonnon keinona saada meidät lisääntymään?
5. Mikä on yleisin kehu, jonka saat?
6. Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa?
7. Millainen on unelma-asuntosi?
8. Missä asiassa haluaisit olla parempi?
9. Jos sinun pitäisi vaihtaa ulkonäköä jonkun kanssa, kenet valitsisit ja miksi?
10. Mistä olet epävarmin ulkonäössäsi? Mistä pidät?
11. Kun avaat ulko-ovesi, mitä näet?

11 haastettua ovat tällä kertaa:
Sammakkotyttö, Kiiperi, Neiti Michelin, Raparperisydän, Jenni, Maria, Tallis, Vilukissa, Irwikissa, (ja muutkin kissat, jos teitä lukijoideni joukossa on), Manta ja Quantina


8 kommenttia:

  1. ”Haluan astronautiksi. Koska olen aina pitänyt hevosista”. :D osui ja upposi :D

    Totahan voisi käyttää vaikka työhaastattelussa jos siellä kysytään tulevaisuuden suunnitelmia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyykin kokeilla nyt kun joudun työnhakuun! :D

      Minustakin se oli niin hyvin sanottu. :D

      Toivottavasti tästä ei tule mitään kestonaurunaihetta. Näin joskus jonkun sketsin, jossa oli ampumahiihtoa ja yksi hiihtäjistä tähtäsi ja tähtäsi ja tähtäsi. -Ja lopulta ampui maalin vieressä seisoneen makkaranmyyjän. Siitä on oikeasti varmaan kymmenen vuotta ja se naurattaa minua vieläkin. Ja se tulee mieleen mitä sopimattomimmissa tilanteissa ja näytän ihan hölmöltä, kun yritän olla nauramatta ääneen kymmenen vuotta sitten näkemälleni sketsille. :D

      Poista
  2. Kiitos haasteesta! Vastaan siihen muutamna päivän päästä, kun olen miettinyt vastaukset ja selvinnyt viime päivien koettelemuksista. Minäkään en kuuntele radiota muulloin kuin siivotessa. Jo useimmat aamuradio-ohjelmat työmatkalla saavat minut pahalle päälle toimittajien tyhmine höpötyksineen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitikin kommentoida blogiisi, mutta kun tämä netti tökkii. Kurja juttu. :/ Tuollainen on aina rankkaa. Ja toivottavasti äitisi voi jo paremmin.

      Minua myös ärsyttää se radiosta tuleva puhe. Sellaista voisinkin kuunnella, mistä tulisi pelkkää (hyvää) musiikkia.

      Poista
  3. Kiitos haasteesta!! :)

    Minua jäi hymyilyttämään kauniit lenkkarisi. Laitappa ne jalkaan ja lähde ulos. Osta vaikka vanishia (valkopyykin) ja pese ne kun tulevat likaisiksi ;) Ajattele, miten olisi mukava tallustella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä. :)

      Niihin tuli jo ruohotahroja sillä ainoalla käyttökerralla, enkä saanut niitä pois. :/ Oikeasti pitäisi vain käyttää niitä, mitä niillä tuolla kaapissakaan tekee... :)

      Poista
  4. tsemppia sinulle, hyvin tuntuu menevan painonpudotuksesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Viime aikoina en ole oikein edistynyt, mutta kokonaisuudessaan olen ihan tyytyväinen. :)

      Poista