perjantai 19. huhtikuuta 2013

Epävirallista, mutta...

89,9 kg!! Punnituspäivä on kyllä vasta huomenna, mutta kun ihan varmaan olen huomisaamuksi lihonut noin kaksi kiloa, niin oli pakko tulla kertomaan ensimmäisestä aamustani vuosiin, jolloin vaa'alla näkyi kasilla alkava numero. Dieetin suhteen en ole tehnyt mitään sen kummempaa kuin yleensäkään, ilmeisesti läskini nyt vain päättivät antaa vähän armoa. Ehkä ne vaistosivat epätoivoni. Jospa se suunta olisi tästä nyt taas alaspäin. :) 

Muuten on ollut vähän kurjat fiilikset, mutta tuo vaa'an lukema hiukan piristi. Kevät ahdistaa suunnattomasti ja tälläinen epäkevät on jotenkin vielä pahempi kuin normaalit keväät. Kun on kuitenkin valoisaa, mutta ulkona ei edes näytä nätiltä. Minulla on vielä toppatakkikin käytössä, vaikka kohta on vappu. Eilen kun satoi kaatamalla, pystyi edes unelmoimaan syksystä. Jolloin toivottavasti olisi nämä kasialkuisetkin jo osa menneisyyttä. No tuskin, mutta aina voi toivoa. :) 

Mutta piti vain käydä kertomassa uutiset kasikymppisiin pääsystä. :)

24 kommenttia:

  1. Hienoa! :) Ja oon muuten ihan samaa mieltä keväästä. Karseeta aikaa. Ja vielä karseampaa on just tämä mukakevät. :/ Itse tosin en enää toppatakkia käytä, siinähän alkaa läskit tiristä kuin pannulla konsanaan... :D Mutta mie nyt kuljen talvetkin aina takki auki, kun on kuuma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Luulin jo, ettei tätä päivää tule koskaan! :)

      Minä olen ajatellut, että ehkä laihtuisin hiukan kuumentamalla läskejä... No en oikeasti, mutta tuntuu jotenkin liian kylmältä kevyemmille vaatteille. Lenkillä on joskus kuuma, mutta muuten ei ole yhtään liian lämmin toppatakin kanssa!

      Kevät on tosiaan hirveää aikaa! Kesä sitten jo menee, mutta kevät... Olisi jo ohi!

      Poista
  2. ONNEA! Varmasti ihan huippufiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) On kyllä ollut niin pitkä odotus, että oli jo aikakin! :)

      Poista
  3. Onnea! Jospa se paino lähtisi laskuun! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olen ainakin toiveikas! :)

      Poista
  4. Hienoa, kyllä se paino lähtee laskuun. Eräälläkin tuttavalla paino jumitti melkein neljä kuukautta. Tosin en tiedä, miten "tehokkaasti" hän yritti laihduttaa, mutta lähtipä kuitenkin laskuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tämä olisi nyt pidemmän pudotusjakson alkua! Minulla on myös nyt joulusta asti kestänyt tämä jumi, joten neljä kuukautta tässäkin olisi ihan juuri tullut täyteen. Mutta onneksi laski edes tämän verran. :)

      Poista
  5. Yes! Hienoa:) Olen tosi iloinen puolestasi!
    Joo tällainen "epäkevät" suksii kunnolla..:(
    -Annis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)

      Ihan outoa, kun tuntuu, että on kevät, mutta sitten tuolla ulkona ei näytäkään "oikealta".

      Poista
  6. Todella hieno juttu!!!:-) Olen jo jonkin aikaa lueskellut tätä sinun blogiasi ja kovasti TSEMPPIÄ SINULLE!!! Kyllä se siitä vielä lähtee laskuun usko vain!:-) Kysyisin olisiko mahdollista että voisin lisätä tämän sun blogin osoitteen mun blogilistalleni? Olen aloittanut oman blogikirjottamisen tässä lähiaikoina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Toivotaan, että on nyt pitkän laskun alkua! :)

      Joo, tottakai. Vinkkaatko oman blogisi osoitteen tänne, niin voisin tulla lueskelemaan? :)

      Poista
  7. Onnittelut kasikymppisistä! Hieno homma!

    Se on aina mahtava fiilis, kun pääsee seuraavalle kympille. Mun vaaka vilautti torstaina kasilla alkavaa lukua, mutta nyt en ole uskaltanut mennä lähellekään, ettei vaan illuusio laihtumisesta katoa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Niin on, varsinkin satasen alitus oli suuri juttu, mutta tämäkin myös. Minulla oli aamulla sama juttu, en olisi millään uskaltautunut vaa'alle, mutta uutiset oli onneksi hyviä. :)

      Poista
  8. Mahtavaa! :)
    Toivottavasti saat tosta tuloksesta motivaatiota jatkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin. :)

      Toivotaan nyt vain, että lasku jatkuu. :)

      Poista