sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Flunssasta, ripsistä ja viherpirtelöstä

Flunssa jatkuu ja olen korviani myöten kyllästynyt siihen. Yöt näen käärmeunia ja päivisin olen ihan väsyksissä huonosti nukuttujen öiden takia. No, joskus tämän on loputtava, joten yritän sinnitellä. Itse asiassa tänään on jo tuntunut hieman paremmalta, joten ehkä tämä menee pikaisesti ohi. 

Muistan taannoin kommentoineeni jonkun blogiin, että testailen parhaillaan ripsiseerumia ja lupasin kertoa tuloksista, mutta en nyt millään muista kenen blogiin siitä kirjoitin, joten kirjoitan nyt aiheesta omaani. Minullahan on siis pikkuruiset syvällä pään sisässä olevat siansilmät, joita reunustaa olemattomat ripset ja olen jo vuosia haaveillut pidennyksistä. Mutta ne tuntuvat aika työläiltä ja kalliiltakin, eivätkä ne käsittääkseni kestä harrastamaani tuntikausien saunomista, joten ne ovat jääneet ottamatta. Jonkun hehkutettua blogissaan Revitalashia, ajattelin minäkin kokeilla ja syvää kauhua tuntien maksoin satasen kolmen ja puolen millilitran putkilosta. Olen nyt laittanut ainetta melkein joka ilta (muutamaa satunnaista unohdusta lukuunottamatta) kuusi viikkoa luomilleni ja jotain eroa alkaa minusta näkyä.  Tuloksia luvattiin vasta kahden kuukauden säännöllisen käytön jälkeen, mutta minusta ripseni ovat pidentyneet. Aine levitetään kuin nestemäinen eyeliner, mikä on varmaan helppo juttu meikkaamaan tottuneille, mutta minä en aina osu silmäluomeenkaan... Enkä ainakaan saa aikaan suoraa linjaa. No, oikeaan silmään saan, mutta en vasempaan... 




Ensin kuuden viikon takainen kuva ja alempana tänään otettu (ja älkää kommentoiko ryppyisiä silmäluomiani, kiitos, tiedän, että olen vasta 33, mutta koska en voi laittaa silmieni lähelle minkäänlaista aurinkosuojaa ja olen laiska käyttämään silmänympärysvoidetta... Tiedän, jonain päivänä kaduttaa... (Esimerkiksi tänään?) :D). Tuossa alemmassa ripset kyllä näyttää pidemmiltä, mutta myös jotenkin värittömiltä. Harmaantuuko ripsetkin siinä missä muutkin karvat, vai johtuukohan se tuosta aineesta? Vai kenties vain valosta... Ne myös ovat vähän hajanaiset ja sojottaa vähän minne sattuu. Ehkä se ei niin haittaisi, jos käyttäisin ripsaria, mutta nyt ne näyttää aika sotkuisilta silmien ollessa auki. 













Tässä on nyt vasen silmäni, koska se jostain käsittämättömästä syystä oli avoimena edustavampi kuin oikea. Ei sillä, että vasenkaan mitenkään mallikelpoinen silmä olisi. Ette arvaa, miten vaikea oli ottaa kuvaa, jossa en pelkkien silmienkään näkyessä näytä jotenkin pysyvästi hämmästyneeltä tai vain täysin hullulta. Minä en ole niitä ihmisiä, joista saa hyviä kuvia, mutta luulisi sitä nyt edes pelkästä silmästä saavan paremman kuvan… Mutta ei, joten tähän on tyytyminen. 

Tuosta heijastuksesta muuten ainakin CSI:n tyypit saisi selvitettynä ainakin asuinpaikkani, ulkonäköni ja sosiaaliturvatunnukseni, mutta luotan siihen, ettei kukaan teistä ole niin teknisesti lahjakas. :D

Joka tapauksessa, en oikein vielä tiedä, mitä ajatella. Putkilon pitäisi kestää päivittäisessäkin käytössä puoli vuotta ja niitä näkyviä tuloksiakin lupailtiin vastan kahden kuukauden käytön jälkeen, joten katsotaan. Ehkä nuo vielä muuttuu paremman näköisiksi. Tai jos eivät, niin eipä kai nuo miniripsetkään tässä haaksirikossa niin oleelliset ole. 


Loppuun kuva tekemästäni viherpirtelöstä. Se maistui kauhealta. Älkää ihmeessä kukaan kokeilko(en edes laita reseptiä)! Tosin nyt kun ajattelen asiaa, se mitä luulin ruohosipuliksi, saattoikin olla jokin viherkasvi. No, joka tapauksessa, jos tähän flunssaan ei kuulukaan ripulia, niin nyt siihen ainakin on hyvät mahdollisuudet... 




16 kommenttia:

  1. Kyllähän tuossa näkyy ihan selkeää pituuden kasvua. Sinulla on muuten kauniin ruskeat silmät. Aina sinisilmäisenä katson ruskeasilmäisiä kateellisena. Ne eivät edes kaipaa niin paljoa meikkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, minustakin ne näyttää pidemmiltä. Ehkä tuote tosiaan toimii! :)

      Minä taas olen aina halunnut joko siniset tai vihreät silmät ja olen niin katkera näistä kakanvärisistä silmistäni! Minulle sanottiin aina koulussa, että minulla on pidetty vaippoja liian kireällä! :D Äidilläni on kauniit siniset silmät, enkä ymmärrä, että miksi minä en ole voinut periä niitä... :)

      Poista
    2. On se kai niin, että aina toivoo sitä mitä itsellä ei ole. Mutta se, että et tykkää niin meikata...on taas armollisempaa ruskeasilmäisille. Silmissä on jo värin puolestä särmää, ja ripset tummat kehyksenä niiden ympärillä. Et tarvitsekaan samaan tapaan väriä kasvoille purkeista. Itse vaaleana näytän sairaalle, jos en meikkaa aamulla silmiä. Minulta kysytään muutoin, että olenko väsynyt tai itkenyt :D

      Poista
    3. Niinpä kai... :) Joo, vaaleat kyllä saa aikaan paljon suuremman eron meikeillä. Mutta sitten saa vaihdeltuakin sitä ilmettä, minulla on aina nämä samat silmät. :)

      Poista
  2. Sullahan on kivat silmät, ihan ihmissilmät eikä sian :D Oon kyllä kade sun ripsistä, vaikka itsekin olen brunette niin ripset ja kulmat on aika vaaleat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienet ja ruskeat, kuten sioilla. :D Minulla kaikki karvat on tummia, mikä on ärsyttävää säärikarvojen ja muun ei-toivotun karvankasvun osalta. :)

      Poista
    2. Minäkin olen brunette ja karvainen kuin villisika :D Mutta valitettavasti sinisilmäinen, minunkin mielestäni ruskeat silmät ovat hienot. Mystiset ja lämpimät, ainakin useimmiten. OLen joskus katsonut niin tummanruskeisiin silmiin, ettei pupilli meinasi erottua ja se oli vähän scary kun en ollut tottunut.
      Enivej, kuvassa näkyvä silmä oli kaunis ja ripset selvästi kasvaneet. Tunnenkin muutaman jotka käyttävät samaa tuotetta ja tyytyväisiä ovat kaikki.
      Ihmeellistä miten sinusta sinun kaikki kropan osat ovat niiin rumia, ryppysiä ja entiedämitä. Ja sitten kun postaat kuvan niin kaikki näyttää täysin normaalilta ellei oikein mukavalta!
      Olet kertonut saamista haukuista ja ne ovat varmasti osasyynä tuohon huonoon itsetuntemukseen (sinullahan ei ole oikein mitään hyviä puolia omasta mielestäsi ja se ei voi pitää paikkansa) Oletko koskaan käynyt jollain foorumilla missä on muita aikuisia alkoholistin lapsia? Esim tässä
      http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/ihmissuhteet/1768929/alkoholistin-aikuinen-lapsi/

      ketjussa on jotain, hain sanalla "häpeä" koska se tuntuu olevan teemana sinun elämässäsi. Vai heijastanko nyt kenties omia traumoja sinuun kun mielestäni kipeitä pisteitä näyttää olevan sinulla ja minulla useampi?
      Mukavaa alkavaa viikkoa!
      -Annis

      Poista
    3. Vaaleat suomalaiset ei taida tietää, mikä onni on, kun ei ole tummia ihokarvoja... :)

      Joo minäkin olen lukenut pelkkää hyvää Revitalashista.

      Silloin koulussa minua haukuttiin tummista silmistäni, joten aloin itsekin inhoamaan niitä. Tai jos niiden nyt on pakko olla ruskeat, niin olisivat sitten edes sellaiset ihan todella tummat, joita joskus näkee. Minun on aika haaleat kuitenkin. Mutta nykyään en niin kauheasti edes ajattele silmieni väriä.

      Nuo rypyt huomasin vasta kuvia katsoessani! :)

      Joo olen joskus nuorempana, nykyään vältän keskusteluja, kun ne menee yleensä asiattomuuksiin. Katson tuon sinun linkittämäsi kuitenkin. :)

      Häpeä on varmasti yksi keskeisimmistä tuntemuksistani, häpeän aika suurta osaa itsestäni... En oikein edes ole varma, mistä se on peräisin. Ehkä koulukiusaamisesta tai ehkä vain olen sellainen. Siitä voisi kyllä olla hyvä päästä eroon!

      Kiitos samoin! :)

      Poista
  3. Sulla on nätit silmät. Tummissa silmissä on enemmän ilmettä, kuten aiemmin jo todettiin. Olen ikäisesi ja mulla on (piti ihan käydä tiiraamassa peilin edessä) enemmän ryppyjä luomessa kuin sulla :P mutta ei sen väliä, enemmänhän niitä silmiä auki olevina katsellaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Onneksi nuo luomirypyt ei tosiaan näy... En itse asiassa ollut ennen edes huomannut niitä, noita kuvia katsoessani huomasin. :)

      Poista
  4. Kauniit silmät sinulla on :) Ja tummat ripset kelpaisi minullekin, omani kun ovat kovin lyhyet ja vaaleat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Minulla on myös luonnostaan lyhyet, mutta ripsiseerumi tuntuu tepsivän! :)

      Poista
  5. Kauniit silmät! Ja aine näköjään tosissaan toimii, ainakin minusta ripset näyttävät huomattavasti pidentyneen! Olen myöskin ajatellut kokeilla tuotetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olettepas te nyt kohteliaita... :)

      Joo, minustakin näkyy jo muutosta. Kannattaa kokeilla, hinta on tosiaan vähän suolainen, mutta se kolme ja puoli milliäkin kuitenkin kestää vähintään puoli vuotta.

      Poista
  6. Ihanat silmät! Ripset näyttää pitemmiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitso sinullekin! :) Hyvä, että muutkin huomaa eroa, itse ei aina osaa niin sanoa... :)

      Poista