sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Väärä suunta :(

89,5 kg… Nyt mennään kyllä näköjään väärään suuntaan… Olen nyt tällä viikolla laittanut joka päivä ihan oikeaa ruokaa ja se ei näköjään ole kovin hyvä idea painon kannalta. :/ Täytyy yrittää ensi viikolla saada se taas laskusuuntaan. Salaisena haaveenani on, että saisin sen miinus 30 vihdoinkin täyteen juhannukseksi. Tosin siihen kyllä tarvittaisiin suurehko ihme. :) Olen nyt ollut koko viikon kotona, sain kaikki matot pestyä ja puutarhan vihdoinkin kuntoon ja olen auttanut äitiä kaikenlaisissa töissä. Olen aloittanut aikaisin aamulla ja lopettanut joskus kahdeksan jälkeen illalla, joten en ole jaksanut liikkua sen kummemmin. Maanantaina menen taas omalle asunnolle, joten tarkoitus olisi taas käydä lenkilläkin. Tosin olen kyllä kuluttanut viime päivinä huomattavasti enemmän kuin keskimääräisen lenkin aikana.

Enkä ole päivittänyt blogianikaan. Ei ole oikein ollut mitään erityisiä ajatuksiakaan, mistä kirjoittaa ja minullehan ei koskaan tapahdu mitään, joten vaikka olen välillä yrittänyt kirjoittaa jotakin, en ole saanut mitään aikaan. Olo on ollut ihan ok, joskin olen taas nähnyt painajaisia. Ja viime yönä oikeasti melkein sain sydänkohtauksen! Heräsin ihan kamalaan käärmepainajaiseen ja tunsin, miten joku liikkui peitollani. Ensin tietysti ajattelin, että käärme!! ja olin ihan kauhuissani, enkä uskaltanut liikahtaakaan, mutta sitten kun kunnolla aloin heräämään, ajattelin, että kissahan se. Joten yritin vain rauhoittua, kunnes se jokin liikahti taas ja kauhukseni tajusin, että minähän kävin illalla viemässä kissan tädilleni pyydystämään hänen makuuhuoneessaan mellastavaa rottaa. Ja taas se otus liikahti ja ihan oikeasti luulin, että sydämeni pysähtyy, en ole varmaan koskaan tuntenut sellaista kauhua!! Harkitsin hetken kirkuvani äitiä apuun, mutta sitten rohkeasti syöksähdin laittamaan valot päälle ja pahimpaan varautuen totesin, että naapurin Väiskihän se siinä. Naapurin Väiski on siis kissa (ei itse naapuri, hänellä ei ole ainakaan toistaiseksi tapana tulla ikkunasta sisään kiemurtelemaan sängylleni…), joka ilmeisesti oli tullut sisälle avoimesta ikkunasta, jonka verkon oma kollini rikkoi yksi ilta. Mutta se oli jotain ihan kauheaa, olin ihan varma, että pahin painajaiseni on toteutunut ja että sängyssäni on käärme! Kävin viskaamassa Väiski-paran ovesta ulos ja suljin ikkunat. Kesti ikuisuuden ennen kuin sydämeni lakkasi hakkaamasta ja nukuin koko loppuyön huonosti. Ja ensimmäiseksi tänään korjasin sen rikkinäisen verkon. Väiski on kyllä ihan mukava kissa, mutta luulen, että olemme nyt vähän huonoissa väleissä jonkin aikaa.

Mutta koska minulle ei ole tapahtunut kerta kaikkiaan mitään ja koska olen ollut liian väsynyt ajatellakseni liikoja, en tiedä, mitä muuta kirjoittaisin… Kaikki on ihan ennallaan, valitettavasti myös painoni. :/ Mutta ehkä ensi viikolla vihdoin on jotain miinusmerkkistä kerrottavaa. :)

Hyvää kesäistä sunnuntaita! :)


4 kommenttia:

  1. No kyllähän sinä sen tiedät, että ei yksi plusmerkkinen viikko tarkoita mitään. Haluaisinpa nähdä sen laihduttajan, jonka paino putoaa joka ainoa viikko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta joo, mutta olisihan se kiva, jos edes hiukan laskisi. Alkaa tuntua niin toivottomalta, kun ei pitkiin aikoihin tapahdu mitään, vaikka kuinka yrittäisi! Mutta ehkä joskus... :)

      Poista
  2. Vaivaavatko nuo painajaiset sinua enemmänkin? Oletko koskaan harkinnut käyväsi psykologilla tai vaikka hypnoosissa (tätä siis ehdotan siksi, koska jotenkin mulle on jäänyt sellainen mielikuva että näet painajaisia useastikin, saatan kyllä muistaa väärinkin) jos se vaikka auttaisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on enemmänkin ajoittaista, välillä näen joka yö ja sitten taas on pitkiä aikoja, etten näe. En kauhean usein kuitenkaan. Itse asiassa silloin kun joskus kävin niillä psykologin arviointikäynneillä, niin kerroin tästä hänelle, mutta hän yhdisti käärmeet seksuaalisuuteen ja se selitys ei oikein uponnut minulle. Jos ne olisi suurempi ongelma, niin olisi varmaan syytä hakea jotain apua, mutta silloin tällöin nähtyinä ne kai on aika luonnollisia.

      Poista