torstai 1. elokuuta 2013

Elokuun eka :)

Heinäkuu katosi jonnekin ja ensimmäinen syyskuukausi on täällä! Tosin yöllä oli vielä aika valoisaa ja muutenkin on vielä tavallaan kesä, mutta ulkona tuoksuu jo syksyltä. Ja keltaisia lehtiä putoilee puusta. Laitoin jo kynttilälyhtyjä kuntoon, vaikka ei kai vielä ole riittävän pimeää. Vuosi on oikeastaan kulunut aika nopeasti, juuri äskenhän oli syksy. Minua toisaalta pelottaa, että se on ohi ennen kuin huomaankaan. Ajatuksessa siitä, että paras vuodenaika on edessä, on jotain rauhoittavaa. Minä aina pidän enemmän siitä haaveilusta ja suunnittelusta, koska sitten käytännössä ne odottamani asiat eivät ole aivan sitä, mitä kuvittelin. Kuten joulu, jota yhtä aikaa odotan innolla ja pelkään kuollakseni. Mutta nyt syksy on joka tapauksessa vasta alussa ja toivottavasti se on juuri täydellinen syksy. 

Olen nyt tällä viikolla yrittänyt syödä vähemmän ja ajatukset pyörii koko ajan ruoassa. Avaan jääkaapin oven varmaan sata kertaa päivässä, vaikka siellä ei edes ole mitään. Ja yritän olla käymättä kaupassa, koska en tiedä, mitä sieltä tarttuisi matkaan. Aloitin myös herkkulakon, nyt en syö edes pätkiksiä tai muumikarkkeja. En asettanut sille mitään aikarajaa, mutta toistaiseksi. Olen niin turhautunut painooni ja haluaisin saada edes muutaman kilon pois! Niissä lukemissa voisin sitten taas hetken jumitellakin. Minua pelottaa se, miten suuri osa elämääni ruoka on edelleenkin, se on edelleen ystäväni ja seuralaiseni ja lohtuni. Vaikka määrät on pienempiä, sama sairas ajatusmaailma on jäljellä. Kun ajattelen jouluakin, niin ensimmäinen ajatukseni on herkut. 

Kommenteissa kysyttiin ripsistä ja Revitalashista. Olen nyt käyttänyt sitä helmikuun alusta saakka säännöllisen epäsäännöllisesti ja tällä hetkellä yritän vain ylläpitää ripsiä, etten joutuisi juuri nyt ostamaan uutta pulloa. On ne silti ehkä hiukan kasvaneet. Olen ihan tyytyväinen pituuteen, mutta ne ovat kovin takkuisen näköiset, mistä en pidä. En tiedä onko vain minun ripsieni ominaisuus, joka tuli esille lisääntyneessä pituudessa vai teenkö jotain väärin, mutta ne saisivat kyllä olla siistimmän näköiset. 


 
 

Tässä vielä suurta suosiota saavuttanut vasen silmäni. :D


 

On ne ehkä hieman kasvaneet, tosin kuva on nyt vähän eri kulmasta. Itse asiassa tuo yksi ripsi ei ensimmäisessä kuvassa ylety pisamaan, mutta toisessa kasvaa jo sen ohikin, joten pari milliä ne kai ovat kasvaneet. Mikäli tuo nyt edes on sama ripsi. Vielä hiukan saisivat kasvaa pituutta, minulla kun on niin pienet ja syvällä olevat silmät, ettei nuo näy. Tosin näin yksi päivä kaupassa jollakin tytöllä todella pitkät ripsienpidennykset ja ne eivät enää näyttäneet hyviltä, vaan koomisilta. Haluan kuitenkin sellaiset ripset, että ne ovat uskottavasti omani. Tai omat ne tavallaan onkin, mutta luonnollisen pituiset. Mutta siis, olen ihan tyytyväinen ja aion ostaa toisen pullon, kun tämä nykyinen loppuu. Vaikka toisaalta tunnen itseni vähän hölmöksi, kun tässä kokonaisuudessa ripsien pituus on ihan yhdentekevä asia! Mutta jos näytän edes hiukan naisellisemmalta omasta mielestäni, jo se auttaa. Olen aina tuntenut olevani fyysisesti jotenkin sukupuoleton, pelkkä möhkäle, ja vaikka tiedän olevani sitä aina muiden silmissä, vaikka tekisin mitä, yritän kuitenkin muuttaa omaa kuvaani itsestäni, koska minä olen ainoa ihminen, joka kanssani joutuu elämään. :) Minua on aina häirinnyt lyhyet ripseni ja minusta tuntuu mukavalta tietää, että ne ovat nyt suunnilleen normaalit. Yksi asia vähemmän hävettävien asioiden listalle. Tosin koska minulla on silmälasit, niin ei noita kukaan muu edes näe. :)

Mutta, ihanaa elokuuta kaikille syksystä tykkääville ja jaksamista niille, jotka ei tykkää! Vielä on kuitenkin kesä ja uusikin kesä on ihan kulman takana! :)

14 kommenttia:

  1. Minkä hintaista tuo ripsi-tökötti on? Mulla pitis ne jatkot taas laittaa silmiin ko pystyy taas makuulla oleen. Harmi vaaan ku rahatilanne on niin heikko, että täytyy vissiin kuukausi-pari vielä ootella.

    Alotin muuten tänään "uuden elämän". Otetaanko kisa kumpi painaa eka 80kg? Lähtöpaino on melkein sama, oon jonku kilon painavanpi vissiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksoin satasen, mutta Amazonin kautta voisi saada halvemmallakin. Sen purkin luvataan kestävän päivittäisessä käytössä vähintään puoli vuotta eli vaikka on aika suolainen litrahinta (sellaiset 28 000!!), niin tulee se halvemmaksi kuin pidennysten ylläpito. Minulla on nyt tosiaan ollut käytössä helmikuun alusta saakka ja kyllä sieltä ainakin vielä ihan kunnolla tulee sitä nestettä. Minä myös yritän pitkittää tuon putkilon loppumista, kun ei olisi nyt varaa ostaa uutta.

      Ollaankohan me elossa vielä kuudenkymmenen vuoden kuluttua? :D Joo, kilpaillaan vaan, mutta sinä sen kyllä voitat, sinä olet ennenkin onnistunut pudottamaan niin hyvin! :)

      Poista
    2. Hurja hinta! Saispa sitä litran jostain niin vois myyä ;)

      60 vuotta... Eppäilläppä tuota soppii mutta hyvällä(eiku huonolla) tuurilla silloin maataan jossain tk:n vuodeosastola... Mun bloggausuran alussa muistelen lukeneeni bloggareiden laihutusporukasta. Sellanen ryhmäkuttu olis jees. En tarkottanu kilpailua kilpailuna, vaan lähinnä motivaatio- ja tukikaveria. Porikassa se painoki tippuu helpommin. Ryhmäntuella jne.

      Poista
    3. No niinpä!! :)

      No joo, minullakin on kyllä muita suunnitelmia sen suhteen. :) Jossain taisi olla joku tuollainen joo, mutta se, joka sitä ylläpiti, lakkasi bloggaamasta. Ja täälläkin yritin jossain vaiheessa jotain vastaavaa, mutta se vähän kuivui kokoon, kun ainakaan minä en vain laihtunut! :D

      Poista
    4. Porikka ja ryhmäkuttu, kas ko ei -lehmä :D

      Poista
    5. Minä myös naureskelin tuota ryhmäkuttua! :D Me voidaan sitten hankkia itsellemme palkinnoksi ryhmäkuttu, kun ollaan tavoitteessa.... :)

      Poista
  2. Sinulla on kyllä kauniit silmät!

    VastaaPoista
  3. Sinulla on tosiaan kauniit silmät! Ja toivotaan, että tulisi sinulle täydellinen syksy, mutta voisiko tämä elokuu olla vielä kesäkuukausi (ainakin minulle)? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Saat kolme ekaa viikkoa, mutta viimeinen on sitten jo hieman syksyisempi! :) Nyt tosin on luvattu todella kuumaa elokuuta ja vielä syyskuutakin, joten voi olla, että varsinainen syksy alkaa vasta paljon myöhemmin.

      Poista
  4. Uus lukija täällä ilmottautuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tervetuloa! :)

      Minä muuten juuri eilen lueskelin blogiasi ja piti kommentoida kuviasi, mutta kissani harhautti minut! :) Olet kyllä ihan mielettömän hienosti laihtunut, ihan uskomatonta!

      Poista
  5. Heii, mistä olet tilannut tuota ainetta? Ja kuinka paljon se maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin täältä: http://www.jtbeautyoutlet.fi/revitalash-advanced-ripsien-hoitotuote-35ml-p-187.html

      Maksoi silloin satasen, mutta nyt näkyy tulleen 11 euroa lisää hintaa. Amazonin kautta on noin 70 euroa halvin, mutta luotettavuudesta en sitten tiedä. Olen itse aina vähän arka tilaamaan netistä, joskin keväällä uskaltauduin tilaamaan amazonin kautta vaa'an ja se ainakin tuli perille. :) Tosin varmaan itsekin tilaan seuraavaksi tuolta amazonilta, kun hinnassa on sen verran suuri ero.

      Olen siis käyttänyt tuota nyt helmikuun alusta, aluksi joka päivä ja nytkin ainakin joka toinen viimeiset pari kuukautta ja vielä sieltä ihan hyvin tulee sitä ainetta, en tosin tiedä, että miten äkkiä loppuu.

      Huomaa muuten noissa hinnoissa, että tuota on myynnissä kahta kokoa.

      Poista