maanantai 4. elokuuta 2014

Buzzausta: Finish Quantum tiskitabletit

Olen nyt testaillut vajaan pari viikkoa Buzzadorien kautta saamiani Finish Quantum tiskitabletteja. Tabletit lupaavat poistaa piintyneimmätkin ruokatahrat ja antaa astioille uskomattoman kiillon. Tabletit voi laittaa koneeseen kääreineen päivineen, mitään ei tarvitse poistaa, mistä itse pidän, koska en halua saada voimakasta tiskipesuainetta sormiini. Tuotteen kerrotaan myös olevan johtavien tiskikonevalmistajien suosittelema. Lisää tietoa löytyy täältä. :)

Eikä minulla olekaan tableteista pahaa sanottavaa, koneesta tulee ulos puhdasta tiskiä ja tabletti on aina kadonnut, mitään jämiä ei ole jäänyt minnekään. Tosin rehellisyyden nimissä minun pitää sanoa, että olen ollut tyytyväinen myös yleensä käyttämiini tiskitabletteihin, mutta olen myös törmännyt huonoihin aineisiin. Joidenkin tablettien kohdalla käy niin, että pesuainelokeroon jää ihan hiukan jotain mössöä, mutta nämä ovat kyllä liuenneet ihan kokonaisuudessaan, mistä suuri plussa.

Keskellä oleva Powerball puhdistaa erittäin tehokkaasti, suolalla terästetty pesujauhe irrottaa vaikeatkin tahrat ja huuhtelukirkastegeeli saa astiat hohtamaan. 

En ole ihan varma, miksi omaan testiin tarkoitetut ja muille näytteiksi tarkoitetut tabletit ovat eri värisiä, mutta kai ne silti ihan samaa tavaraa ovat. :)




Ja lopuksi kuva tiskatuista astioista. Puhtailta näyttää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti