maanantai 8. joulukuuta 2014

Joulukalenteri läskeille, luukku 8.

Kahdeksas päivä ja tänään reisijumppaa. Valitsin tämän, koska tunsin itseni täysin idiootiksi varsinkin tehdessäni tuota ekaa liikettä. :D Ja toisessa jouduin ottamaan tukea pöydästä, minulla on niin huono tasapaino. :/


Muuten tämä oli teknisesti helppo, mutta raskas. Olin ihan läkähtynyt jo tämän lyhyen videon jälkeen, joten kerta riittää teillekin. :)

(Minusta muuten aina tuntuu, että teen kaiken ihan kuin nuo naisetkin, mutta jokin osa minusta silti tietää, että ei ehkä aivan kuitenkaan... :D)

4 kommenttia:

  1. Oli kiitettävän raskas. Mä olen tehnyt noita edellisiä vähän jälkijunassa; 5-luukkukin on niin tehokas, että et ehkä olisi käskenyt tekemään sitä kahta kertaa, jos olisit jo itse tehnyt sen kunnolla! Hopi hopi vaan kokeilemaan! :) Mulla on noissa lankuissa se ongelma, että jalat luistaa! Matolla ei voi tehdä, pitää käyttää tossuja jne... muuten menee puolet energiasta ja hermot siihen liukumiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tämä oli minustakin raskas, mutta laitoin silti.

      Joo, viitosta tosiaan kokeilin vain sen verran, ettei siinä ollut mitään teknisesti kovin vaikeaa, mutta en uskaltanut yrittää sitä kunnolla. Mutta lupaan yrittää tehdä sen tällä viikolla. :) Minä teen aina lankut niin, että jalat on seinässä kiinni. En tiedä pilaako se jotenkin liikkeen, mutta kun minullakin muuten luistaa jalat alta.

      Poista
    2. Raskaus (siis liikkeiden, ehkä muukin ;) on itsessään vain hyvä asia!

      Jalat seinässä on hyvä idea, mulla on vain tosi vähän vapaata seinäpinta-alaa maanrajassa, tai sitten joku muu ulottuvuus asettaa rajoitteita. Vaakatasossa tehtävät liikeet vaativat yllättävän paljon tilaa! Aina meinaa joku raaja osua jonnekin :)

      Poista
    3. Voi, raskaus siinä toisessa mielessä olisi aivan ihana asia! :D

      Minullakin on liikunnan kannalta hankala makkari, kun tämä on enemmän pitkä kuin neliö ja aina osuu johonkin. Huomiseksi ajattelin laittaa ihan vain kävelyä, ettei tule joka päivä youtube -videoita. :)

      Poista