maanantai 20. huhtikuuta 2015

Peniskateutta

Freudin mukaan lähes kaikki naisten pikku oikut olivat selitettävissä peniskateudella, mitä minä olen tähän asti pitänyt lähinnä naurettavana. Mutta tänään vihdoin ymmärsin, että sitäkin voi kadehtia! Minkä jo ehkä tiesikin jokainen nainen, jolle on tullut aivan hirveä pissahätä paikassa, jossa asialle ei oikein voi tehdä mitään. :D Olen nyt yrittänyt kovasti juoda vettä enemmän, mutta koska se on leikkauksen jälkeen ollut niin haasteellista, en enää muistanut, ettei kahden litran kittaamisen jälkeen ehkä kannata lähteä lenkille paikalle, jossa ei edes ole minkäänlaista puskaa. Mitä olisinkaan antanut lisäkkeestä, jonka avulla olisin voinut huomaamatta helpottaa oloani... No, tulipa siinä kotimatkalla treenattua samalla lantionpohjanlihaksia, joita olen häpeäkseni laiminlyönyt, kun en kerran seurustele, eikä sen takia tarvitse treenata. Maailmassa ei ole montaa samankaltaista helpotusta, kun koin kotiin päästyäni... :D

Olen tosiaan yrittänyt kovasti oppia taas juomaan vettä, koska olen näiden leikkauksen jälkeisten vuosien aikana huomannut, että runsaalla vedenjuonnilla todella oli positiiviset vaikutukset ihoon ja hiuksiin. Linda Lampenius kai oli oikeassa. :) (Hänen haastattelustaan siis luin ehkä 13-vuotiaana, että hän juo seitsemän litraa vettä päivässä ja vaikka en häntä mitenkään fanittanut tai mitään, ajattelin, että minäkin kokeilen ja siitä tuli tapa.) Ja hän todella näyttää ikäistään nuoremmalta, kuten minäkin. Se on vain harmi, että siinä missä ennen ihan aidosti nautin vedestä, nyt joudun pakottamaan itseni juomaan. Se ei houkuttele tippaakaan ja joudun keksimään erilaisia keinoja itseni muistuttamiseksi. Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollain on hyviä keinoja saada itsensä juomaan enemmän... 

Ja ai niin, minun on pitänyt monta kertaa kertoa, mutta aina unohdan, että olen nyt "virallisesti" 169,7 cm pitkä. Jo joskus alkuvuodesta olin uusimassa reseptiä ja avoimena olevan terveydenhoitajan vastaanoton oven kautta näin sellaisen mittasysteemin ja pyysin mittausta. Mittasimme minut moneen kertaan ja tulos parilla millillä heitteli suuntaan ja toiseen, mutta useimmiten saimme lukemaksi 169, 7 cm. Joten sitä pidän nyt sitten virallisena pituutenani. Joskin jatkan nyt ainakin toistaiseksi bmi:den päivittämistä vanhalla pituudella. (Mutta huonona päivänä lohdutan itseäni tarkastamalla bmi:n myös "virallisen" pituuteni kanssa... :)) En oikein tiedä, että olenko pidentynyt laihtumisen myötä, sekin kai olisi mahdollista, koska kehooni kohdistuu nyt vähemmän rasitusta vai oliko se edellinen mittaus väärä. Sekin on sikäli mahdollista, että ison takapuoleni takia varmaan kallistin päätäni takakenoon. Hassua, että vuosia haaveilen siitä, että olisin 168 cm ja nyt olen sitten pidempikin. :) Enää ei tarvitse kuin saada paino pienemmäksi... :/ Vaikka luulen, että lisäpituuden kasvattaminen on helpompi homma...

Mutta nyt suihkuun... :) 

8 kommenttia:

  1. Eihän niitä lihaksia miesten takia jumpata vaan ihan oman hyvinvoinnin takia ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vähän luulen, että aika monella naisella on naisiin kohdistuvat paineet mielessä. Ainakaan minä en ole jaksanut vaivautua, kun ei kerran ole miestä...

      Poista
    2. Niin, mitäpä sitä kantamaan huolta virtsankarkailusta, kun ei ole sitä miestäkään. Ei haise pissi kun omaan nenään :D Mä ainakin treenaan myös pidätyskyvyn vuoksi, vaikkei siinä toistaiseksi ole ongelmia ollutkaan.

      Poista
    3. Niin mutta kun ei ole miestä, ei tule olemaan synnytystäkään.

      Mutta eihän niitä ole myöhäistä treenata, jos jotain ongelmia alkaa tulla, joten elän vaarallisesti siihen saakka! :)

      Poista
    4. Luuletko tosiaan että virtsanpidätysongelmat on vain synnyttäneille naisille? :D No, hyvähän se vaan on, jos ei ole moista ongelmaa, muttei ole kyllä synnyttämisestä kiinni.

      Poista
    5. No tuota... Rehellisesti sanottuna olen kyllä kuvitellut niin, koska mitä olen netissä nähnyt, niin siitä puhutaan juuri seksin kannalta tai sitten, että synnytyksen jälkeen pitää treenata. Pitää kai ottaa vähän enemmän selvää asiasta! :)

      Poista
  2. BMI:stä puheen ollen, Tickerisi mukaan se on aika hurjissa lukemissa :O
    Ja päivitäthän taas punnitustuloksiakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin, että siinä on jotain outoa! :D Jännä, kun jos laittaa pituudeksi 1 m 67 cm, niin se on ihan oikein, mutta jos laittaa 1 m 672 cm, niin se antaa ihan hullut tulokset... Höh, olisin tarvinnut sen kahden millin lisäedun... :D

      Joo, muistin kyllä käydä vaa'alla, unohdin vain laittaa ne tänne! Laitan ihan kohta! :)

      Poista