sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Ja voittaja on...

... :) Jos nyt tulkitsen oikein, yhdestätoista kommentoijasta neljä ei halunnut osallistua arvontaan tai ainakaan ei ilmoittanut haluavansa osallistua. (Toivottavasti se on nyt ollut teillä kaikilla tarkoituksena, eikä osallistumisilmoitus jäänyt vahingossa pois! :/) Joka tapauksessa jäljelle jää 7 osallistujaa, joille osallistumisnumeroksi tulee kommentointijärjestyksessä 1. Lauranen, 2. Vadelma, 3. Rita, 4. Killi, 5. Ellim, 6. Fjäril, 7. Taika

Ja ne randomnumbergeneraattoriin... (Onko se yhdyssana?!?)

Tuloksena on: 
Eli  neljäs osallistuja oli nimimerkki: Killi. Onneksi olkoon! :) Laitatko minulle spostia tuohon oikealla olevaan osoitteeseen. :) (Ja valitettavasti en pysty lähettämään palkintoasi ihan heti, koska tilasin siihen jotain netistä ja koska meille tuli posti esimerkiksi viime viikolla kahdesti, sitä ei ole vielä näkynyt...! (On kuulemma pulaa työvoimasta.))

Minun oli tarkoitus tehdä tämä postaus niin, että kommentoin kaikkia kommentteja ja muutenkin kirjoitan yleisesti uudenvuodenlupauksista, mutta tämän viikonlopun suunnitelmat muuttuivat lumen, sukulaisten ja sulkasadolle joutuneen kuusiparan takia. Mutta teen sen kyllä, kunhan ehdin ajatella asiaa. :)

Kuusessa tosiaan oli vähemmän neulasia kuin sen alla olevalla matolla, joten pidin sitä merkkinä siitä, että joulusta on aika luopua. Se on aina niin hirveää; suunnatonta ahdistusta tuntien olen pakkaillut joulukoristeita ja yrittänyt kertoa itselleni, että enää 11 kuukautta jouluun! Tämä on minulle aina vaikea hetki, varsinkin, kun olen vähän hukassa itseni kanssa tähän aikaan vuodesta. Loppukesällä alan jo odottamaan joulua, mutta kevät ei todellakaan ole minulle asia, jota odottaisin innolla ja en oikein tiedä, mitä tekisin nämä edessä olevat jouluttomat kuukaudet. Tai no, toteutan niitä uudenvuodenlupauksia, tietysti! 

Mutta teen sen uudenvuodenlupauspostauksen, kunhan saan aikaa rauhassa miettiä sitä (ja kunhan netti toimii, tämä on ensimmäinen kerta neljään päivään, kun pystyn käyttämään nettiä!). :)

Ihania talvisia päiviä! :)

4 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida heti, että voi jee. Kiitos :). En ikinä voita missään arvonnassa ja olen muutenkin oikea onnettomuusmagneetti. Tai ei... Olen voittanut kerran. Tilasin Aku Ankan ja voitin jossain uusien tilaajien arvonnassa "kassin". Siinä oli kaksi ohutta kangaspalaa ommeltu yhteen ja pusin suulla oli kuminauha :P. Kyllä sekin silti piristi, kun yllätti niin.

    Minulla on nyt kanssa sama tilanne joulun kanssa. Muovikuusta olen päättänyt pitää tammikuun, mutta muita koristeita olen pikku hiljaa siivonnut pois. Ajattelin, että jätän vielä joitain pieniä juttuja, tulee muuten liian kova shokki. Varsinkin, kun minulla on uusia hyllyjä olohuoneessa ja jouluna niille löytyi hyvin tavaraa, mutta nyt ne jäävät sitten toistaiseksi tyhjilleen. Tammikuu on tässä asiassa kyllä pahin. Se ei ole minusta oikein mikään kuukausi :). Helmikuussa voi jo pikkuisen alkaa odotella kevättä, jonka jälkeen tulee pian kesä ja sitten on jo kohta joulu (syksyllä voi jo tosissaan fiilistellä sitä). Olenkin aina sanonut, että minun vuodenaikani ovat kevät, kesä, syys ja joulu.

    Eiköhän se vuosi tästä taas lähde liikkeelle, kun päästään helmikuuhun :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että nyt voitit! Toivottavasti vain tykkäät palkinnosta, olen todella huono ostamaan mitään! Kassia ei ole kylläkään luvassa! :D

      Joulun pois siivoaminen on kyllä vuoden raskain kotityö... Vaikka minulla onkin tällä hetkellä sellainen tunne, että joulusta on jo pitkä aika, mutta silti! No, onneksi tänä vuonna on taas joulu! :)

      Poista
  2. Random number generaattori kirjoitetaan erikseen ja satunnaisnumerogeneraattori yhteen. Näin olen antanut itseni ymmärtää :D

    Ja Killi: Onnea voittajalle! Myöskin: tuo "kassi" kuulostaa niin mainiolta voitolta, että jos joskus arvon jossain jotain niin todellakin hommaan sellaisen palkinnoksi :D Ja sitten otan valokuvan saajan ilmeestä kun juhlallisesti luovutan sen :D Olis just mahtava!

    - Rita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitti tiedosta! :) Olen jotenkin niin tietoinen siitä, ettei yhdyssanat enää tule minulta luonnostaan, että välillä huomaan tekeväni yhdyssanoja sellaisistakin sanoista, jotka eivät niitä ole.

      Minä voitin joskus jostain arvonnasta "yllätyspalkinnon" ja kuljetusliike tuli pihaan isolla rekalla, joten olin jo ihan innoissani. Kunnes kuljettaja antoi minulle sellaisen pikkuisen pullollisen jotain voiteluöljyä! Äiti tosin sen sitten käytteli ja sanoi, että hyvää oli ollut. Mutta teinityttö ei siitä kauheasti ilahtunut! :D

      Poista