tiistai 9. helmikuuta 2016

Pikainen tiedotus :)

Hei! Ajattelin kirjoittaa sen verran, että kerron, että en ole nyt kirjoitellut, enkä tehnyt sitä lupaamaani uudenvuodenlupauspostaustakaan, koska minulla on nyt meneillään jokin omituinen tauti(?) tai jotain. Minulla on koko ajan sellainen olo, kuin migreeni olisi alkamassa ja vaikka se sitten ei olekaan kunnolla kehittynyt migreeniksi, en kestä nyt mitään migreenille altistavaa, kuten kirkasta tietokoneen näyttöä. En tiedä mikä tämän homman nimi on, minulla ei ole koskaan ollut tällaista... Yksi päivä melkein oksensin kirpputorilla, koska siellä oli välkkyvä loisteputki! Joka tapauksessa, olen viettänyt paljon aikaa lukien hämärässä, joten siksi blogissakin on ollut hiljaista. Mutta kirjoitan heti kun voin. :)

4 kommenttia:

  1. Se vaikuttaa migreeniltä mutta eri oirein kuin mitä sinulla on aiemmin ollut. Kandee mennä neurologille niin saat kunnon mömmöt, migreeni saattaa kroonistua.Toivottavasti helpottaa! Ja muista ottaa tarpeeksi lääkettä, 800 mg ibuprofeenia ja gramma Panadolia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy katsoa, jos tämä uusiutuu. :( En mielelläni ota mitään lääkkeitä nyt, kun minulla on ahdistuslääkitys, koska jo se on vähän riskialtista maksan kannalta. En halua ottaa riskiä ellei ole ihan pakko!

      Poista
  2. Hyvää ystävänpäivää J.B:lle! <3 Toivottavasti voit jo paremmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin sinulle! :) On jo parempi olo, onneksi! :)

      Poista