maanantai 1. toukokuuta 2017

Pikainen päivitys :)

Haluan nyt aloittaa pahoittelemalla hiljaisuutta sekä täällä blogissa, että sähköposteihin vastaamisessa. Vastoin varmasti kaikkien, mukaan lukien itseni, odotuksia olen edelleen yhdessä Marsupilamin kanssa ja koska hän ei tiedä blogistani –ja sen sisältämien henkilökohtaisten asioiden vuoksi en koskaan haluakaan hänen tietävän blogistani!- en voi tehdä mitään blogiin liittyvää hänen ollessa paikalla. Ja jostain syystä me olemme nyt viettäneet jo jonkin aikaa aika lailla kaiken vapaa-aikamme yhdessä. Tarkoitin siis tuon ”jostain syystä” osuuden kuvaamaan sitä, etten edelleenkään tiedä, mitä hänen päässään liikkuu, minustahan mainittu tilanne on itse asiassa varsin mukava. No, liikkui hänen päässään nyt mitä tahansa, tilanne on se, että hän on usein täällä jo tullessani töistä kotiin ja koska asuntoni on yksiö, en voi kirjoittaa mitään häneltä salassa. Ja kuten tuosta edellisesti lauseesta kävikin jo ilmi, sain tosiaan vihdoinkin töitä! Olen innoissani siitäkin, mutta pääni on ihan sekaisin kaikesta uudesta ja siitä, ettei minulla enää olekaan loputtomiin aikaa tehdä mitä huvittaa. En toki valita kummastakaan, mutta tottumista se vaatii. :) Elin esimerkiksi kokonaisen viikon kellot väärässä ajassa, koska minulle ei tullut pieneen mieleenkään, että joku toinenkin olisi saattanut ystävällisesti siirtää asuntoni kellot kesäaikaan. :D Mutta kun hän ei kertonut sitä minulle...! :D Eipä se nyt onneksi kauheasti haitannut, koska useimmiten aika tulee katsottua puhelimesta joka tapauksessa.

Joskus minä vain istun ja mietin, miten uskomatonta on, mitä elämästäni on tullut… Yksi ilta Pilami kysyi autossa, miksi olen niin hiljainen, enkä tiennyt, mitä sanoa, koska en voinut vastata, että mietin sitä, että minulla taitaa ihan oikeasti olla poikaystävä!!! Kai? Mistä sen tietää? Meillä menee pääosin hyvin, mutta ensimmäinenkin ero tuli minulle kuin salama kirkkaalta taivaalta, joten… Nytkin pelkään kirjoittaa hänestä ja meistä oikein mitään, koska ehkä hän ei ole elämässäni enää huomenna. Tiedän, että tämä on kaukana täydellisestä, mutta juuri nyt minä olen onnellinen. Se on jotain, minkä en koskaan enää odottanut tapahtuvan minulle.

Joten, jospa sitten kirjoittaisin jostain muusta. :) Minulla tosiaan on nyt työpaikka. Ei se oikeastaan liity mihinkään opiskelemiini asioihin, mutta ainakin toistaiseksi pidän siitä kovasti. Minulla on muutama mukava työkaveri, yksi ärsyttävä ja tylsä työkaveri ja yksi aivan hel***in pelottava työkaveri! En tiedä, mikä hän on, mutta ei ainakaan ihminen! Tämänhetkinen oletus on, että mahdollisesti vampyyri?!? Odotan aurinkoisia päiviä, ehkä se tuo lisäselvyyttä asiaan. Siihen asti yritän vain pysyä kaukana hänen kulmahampaistaan.

Mitäköhän muuta… Ai niin, hyvää vappua! :) Ensimmäisen kerran vuosiin minulla oli joku, jonka kanssa viettää vappua, eikä meistä kumpikaan tiennyt, mitä vappuna oikeastaan kuuluisi tehdä… Ainoa, minkä löysin netistä, oli se, että vappuna kuuluu tehdä taikoja karjan hyvinvoinnin edistämiseksi, joten ajattelimme sitten kokeilla sitä. Ongelma oli vain siinä, että ainoa karjaan liittyvä taika, jonka tiesin, liittyi jotenkin siihen, että mennään kirkkoon kiulu päässä, mutta vapunaattona ei ole kirkonmenoja, eikä minulla ole kiuluakaan, joten pieleen meni sekin suunnitelma. Oli minulla yksi siivousämpäri, mutta Pilami kieltäytyi laittamasta sitä päähänsä. Turha sitten syyttää minua, jos hänen lehmänsä ehtyvät.

Tein päätöksen, etten taas kirjoittaisi yhtä postausta Marsupilamista, mutta hän on tällä hetkellä niin suuri osa elämääni, että on vaikea kirjoittaa muustakaan. Ja hän on nyt joka tapauksessa matkalla tänne, joten minun pitää julkaista tämä, tyhjentää sivuhistoria ja väittää katselleeni telkkaa koko ajan! :)
Mutta halusin vain kirjoittaa sen verran, että tiedätte, ettei tämän blogin merkitys minulle ole vähentynyt, minulla vain on nyt menossa uusi vaihe elämässä ja on haasteellista sovittaa se yhteen vanhan elämäni kanssa. Mutta yritän parhaani ja vastaan sähköposteihin heti, kun minulla on seuraava Pilamiton ilta. :)

Ihanaa kevättä! :)


(Edit: ja edellä mainituista syistä kommentteihinkin vastaaminen joskus kestää! :/ Anteeksi!)

10 kommenttia:

  1. Ei ole syytä pahoitella, ihanaa että sinulla on elämä =^_^=

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan siitä suhteestasi kaikki haluamme kuulla ;) ja arjestasi yleensäkin. On kiva lukea miten elämässäsi on uusia tuulia, lukijana tiedin aina että niin kävisi vaikka et sitä itse masennusaikoinasi voinut uskoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron ensi postauksessa. :) Tämä vain on niin outoa!!!! En oikeasti uskonut, että saisin koskaan kokea mitään tällaista! :)

      Poista
  3. Tuleeko se ensi postaus ennen juhannusta?

    VastaaPoista
  4. Me ollaan nyt mustasukkaisia sinusta Pilamille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanot sille joku päivä, että tänään olen yhteydessä kaukaisiin ystäviini/sukulaisiini/teen tyttöjen juttuja/valmistelen sinulle yllätystä, joten arvon herra saa vapaapäivän! ;D

      Poista
  5. Höpöhöpö! Nyt et ota mitään stressiä jostain blogista vaan elät elämääsi ☺ Tokihan me tahdotaan kuulla uutisia ja että miten menee, mutta samalla no news is good news ja me pärjätään ilmankin :D

    Vuosisadan rakkaustarinatkin rauhoittuu jossain vaiheessa ja sitten tulee aikaa tehdä muutakin. Nauttikaa nyt rakkauskuplasta ❤

    VastaaPoista